ترکیب تیم ملی تکواندوی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شد

اعتمادآنلاین|

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی درون اردوی تیم ملی پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت) با حضور اعضای کمیته فنی و کادرفنی تیم و با قضاوت داوران رسمی در محل خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بر همین اساس و پس از بررسی نتایج این رقابت‌ها در نهایت مبینا نعمت زاده (وزن ۴۹- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، زهرا شیدایی (وزن ۵۷- کیلوگرم)، نسترن ولی زاده (‌۶۲- کیلوگرم)، زهرا پور اسماعیل (‌۷۳- کیلوگرم‌) و اکرم خدابنده (وزن ۷۳+ کیلوگرم) به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

به دلیل آسیب دیدگی تکواندوکاران اوزان چهارم و پنجم (شیدایی و ولی‌زاده) کادر فنی تیم ملی، غزل سلطانی و نرگس میرنورالهی را انتخاب کرده‌اند که تا پایان هفته کمیته پزشکی فدراسیون در خصوص میزان آسیب دیدگی و شرایط حضور این تکواندوکاران در ترکیب تیم ملی تصمیم گیری خواهند کرد.

مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی هدایت تیم ملی بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده دارند.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا چهارم تا هفتم تیر به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

پست بعدی

جزئیات جلسه فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص انتخابات هیات رئیسه

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامرضا نوری، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درخصوص جلسه امروز این فراکسیون که به منظور تصمیم‌گیری درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس برگزار شده بود، گفت: در جلسه امروز پیرامون مصداق‌ها و افراد تصمیم‌گیری صورت نگرفت و مقرر شد صبح روز چهارشنبه که انتخابات برگزار می‌شود، بعد از روشن‌تر شدن فضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000