جزئیات جلسه فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص انتخابات هیات رئیسه

اعتمادآنلاین|

غلامرضا نوری، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درخصوص جلسه امروز این فراکسیون که به منظور تصمیم‌گیری درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس برگزار شده بود، گفت: در جلسه امروز پیرامون مصداق‌ها و افراد تصمیم‌گیری صورت نگرفت و مقرر شد صبح روز چهارشنبه که انتخابات برگزار می‌شود، بعد از روشن‌تر شدن فضا و زمانیکه تصمیم افراد برای کاندیداتوری نهایی شد، فراکسیون تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: به صورت کلی تصمیم فراکسیون بر این شد که اگر از میان اعضای فراکسیون داوطلبی ثبت‌نام کرد، برای همه جایگاه‌های هیات رئیسه از اعضای فراکسیون حمایت شود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم عنوان کرد: برای کرسی‌هایی که از میان اعضاء فراکسیون کاندیدایی برای آن‌ها داوطلب نشود، از میان داوطلبان اشخاصی که معتدل‌تر باشند و اهل تندروی نباشند را انتخاب خواهیم کرد.

پست بعدی

ایران و عربستان نمی‌توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در نخستین همایش ایران و جهان عرب که به ابتکار موسسه الدراسات الجزیره در دوحه برگزار شد، گفت: هدف از این نشست رسیدن به درکی مشترک از چالش‌ها و فرصت‌های موجود در روابط بین ایرانیان و اعراب، در دنیای به شدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000