شرط مهم بیرانوند برای پرسپولیس

اعتمادآنلاین|

علیرضا بیرانوند از تیم خود جدا شد و می‌خواهد فصل آینده را در جای دیگری توپ بزند. سفر به تهران این شایعات را بر سر زبان‌ها انداخت که پرسپولیسی‌ها به طور جدی دنبال جذب سنگربان ملی‌پوش کشورمان هستند اما به نظر می‌رسد بیرانوند برای چند روزی ایران را ترک کرده و همین مسأله گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لژیونر باقی ماندن او را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، اخباری که فوتبالیست‌های رفیق با بیرانوند در روزهای اخیر مطرح کرده‌اند حکایت از آن دارد که این دروازه‌بان در مذاکرات خود با تیم‌های جدید شرط مهمی را مد نظر قرار داده است و می‌خواهد حتماً در تیمی حضور پیدا کند که حضورش در ترکیب ثابت آن تضمین داده شود.

بیرانوند رقیبی همچون امیر عابدزاده را دارد و حسین حسینی نیز در این فصل بسیار خوب عمل کرده است بنابراین می‌خواهد مجال حضور در ترکیب فیکس را از دست ندهد و بتواند با بازی کردن برای باشگاه جدید خود دراگان اسکوچیچ را مجاب کند تا از او به‌عنوان سنگربان اصلی ایران در جام جهانی بهره‌مند شود.

پست بعدی

بازار روغن نباتی در آرامش

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالرحیم گلستانی رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی ایران افزود: پس از اعلام قیمت های جدید روغن نباتی تقاضای کاذب در بازار روغن نباتی به شدت کاهش یافت و با تلاش زیاد کارخانجات روغن نباتی طی اردیبهشت ماه ثبات و آرامش به بازار روغن نباتی بازگشت. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000