بازار روغن نباتی در آرامش

اعتمادآنلاین|

عبدالرحیم گلستانی رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی ایران افزود: پس از اعلام قیمت های جدید روغن نباتی تقاضای کاذب در بازار روغن نباتی به شدت کاهش یافت و با تلاش زیاد کارخانجات روغن نباتی طی اردیبهشت ماه ثبات و آرامش به بازار روغن نباتی بازگشت.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: مشکل توزیع روغن نباتی در سراسر کشور نیز برطرف شده و به زودی برخی نارسایی های موجود نیز برطرف می شود.

گلستانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به رغم تولید 2.2 میلیون تن انواع روغن نباتی به دلیل قیمت پایین روغن نباتی در کشور تقاضای کاذب در بازار وجود داشت و رکورد شکنی در تولید نیز جوابگوی نیاز بازار نبود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی تصریح کرد: در صورت تامین روغن خام مورد نیاز کارخانجات روغن نباتی مشکلی برای تنظیم بازار روغن نباتی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: به دلیل کاهش مواد اولیه کارخانجات و همچنین غیر واقعی بودن قیمت روغن نباتی، تولید روغن نباتی طی فروردین ماه سال جاری کاهش محسوسی داشت که این روند در اردیبهشت ماه و پس از اصلاح نرخ ارز واردات کالاهای اساسی تا حد زیادی بهبود یافت و بازار روغن نباتی به روال عادی بازگشت.

پست بعدی

مشمولان قانون شفافیت قوای سه گانه باید به کمیسیون شوراهای مجلس گزارش عملکرد بدهند

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه یکم خردادماه مجلس در روند بررسی طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و سایر نهادها، با ماده 4 این طرح موافقت کردند. به گزارش فارس، ماده 4 طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها به شرح ذیل است: مشمولین این قانون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000