افزایش خروجی صندوق‌های اوراق قرضه

اعتمادآنلاین|

بر اساس داده­‌های Refinitiv Lipper، سرمایه‌گذاران وجوه اوراق قرضه ایالات­‌متحده به ارزش ۸.۳۹ میلیارد دلار را در نوزدهمین هفته متوالی فروش خالص تخلیه کردند.

به گزارش ایسنا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات­‌متحده، این هفته گفت که بانک مرکزی برای تشدید سیاست‌های پولی ایالات‌متحده تا زمانی که مشخص شود که تورم در حال کاهش است، به عملکرد خود ادامه خواهد داد.

سرمایه‌گذاران وجوه اوراق قرضه شهرداری ایالات‌متحده را به ارزش ۳.۰۵ میلیارد دلار در بزرگترین واگذاری خود در سه هفته گذشته فروختند و از وجوه مشمول مالیات به ارزش ۵.۵۲ میلیارد دلار خارج شدند.

صندوق‌های اوراق قرضه پربازده ایالات‌متحده ۲.۹۳ میلیارد دلار واریزی را تجربه کردند که بزرگترین فروش خالص هفتگی در پنج هفته گذشته بود و صندوق‌های با درجه سرمایه‌گذاری کوتاه/متوسط ‌خروجی ۳.۷۴ میلیارد دلاری داشتند.

در همین حال، وجوه کوتاه/میانگین دولت و خزانه‌داری ایالات‌متحده برای دومین هفته متوالی به ارزش ۳.۴ میلیارد دلار وارد شدند.

صندوق‌های سهام ایالات‌متحده برای ششمین هفته متوالی به مبلغ ۳.۸۵ میلیارد دلار، از خروجی خارج شدند، اگرچه فروش آنها در مقایسه با هفته قبل ۵۴ درصد کاهش یافت.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری کلان ایالات‌متحده پس از پنج هفته فروش خالص، ۲.۵۹ میلیارد دلار ورودی دریافت کردند اما صندوق‌های سرمایه کوچک و متوسط ‌به ترتیب با خروجی ۱.۸۳ میلیارد دلار و ۰.۶۹ میلیارد دلار مواجه شدند.

صندوق‌های رشد و ارزش ایالات‌متحده، هر دو شاهد فروش خالص ۱.۷ میلیارد دلاری و ۲۰۰ میلیون دلاری بودند.

در میان صندوق‌ها، منابع مالی و اختیار مصرف‌کننده خروجی ۱.۳۴ میلیارد دلاری و ۰.۶۱ میلیارد دلاری داشتند اما خدمات آب و برق، بهداشت و درمان جریان‌هایی به ارزش ۰.۷۸ میلیارد دلار و ۰.۶۹ میلیارد دلار را جذب کردند.

در همین حال، با ادامه فروش برای دومین هفته متوالی، سرمایه‌گذاران ۲۰.۳۱ میلیارد دلار از صندوق‌های بازار پول ایالات‌متحده خارج کردند.

پست بعدی

کدام کالای ایرانی در جهان بیشترین مشتری را دارد؟

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس آمارهای ارائه شده در فروردین ماه، میزان کل تجارت ایران ۶.۵ میلیارد دلار بوده که از این عدد ۳.۷ میلیارد دلار مربوط به صادرات و ۲.۸ میلیارد دلار مربوط به واردات بوده است. همچنین از نظر وزنی، تجارت ایران در نخستین ماه سال جاری ۹.۶ میلیون تن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000