توله یوزپلنگ سوم در مهمانسرای مدیران سازمان محیط زیست است

اعتمادآنلاین|

دامپزشک معتمد سازمان محیط زیست گفت: توله یوزپلنگ سوم در مهمانسرای مدیران سازمان محیط زیست است و تیمارگر بالاسر آن قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این گفته دامپزشک معتمد سازمان محیط زیست در نشست نمایندگان مجلس با کارشناسان محیط زیست است که آن را فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای بررسی مرگ توله یوزپلنگ های ایرانی برگزار کرده است.

به گفته دامپزشک سازمان محیط زیست یک تیمارگر از این توله یوزپلنگ نگهداری می‌کند و وضعیت شیر خوردن، نتایج رادیولوژی، درمان این حیوان ارسال می‌شود.

این دامپزشک در پاسخ به انتقادهایی در مورد تحصیلات تیمارگر توله یوزپلنگ گفت که «حرفه تیمارگری تجربی است، تیمارگر یوزپلنگ ظرافت و اصول کار را رعایت می‌کند و قبلاً هم سابقه این کار را داشته است.»

سازمان محیط زیست اعلام کرده ۱۲ یوزپلنگ آسیایی در ایران و جهان باقی مانده که تنها ۲ قلاده از آنها ماده هستند.

«دلبر» یکی از یوزپلنگ‌های ماده بود که به گفته معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست، «ناباروریش تکثیر یوزپلنگ آسیایی را ناموفق کرد.»

پست بعدی

تمام خدمات نازایی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اعلام اینکه تمام خدمات نازایی زیر پوشش بیمه قرار گرفته است، گفت: افراد هر هزینه‌ای در این زمینه از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ انجام داده‌اند، با ارائه صورت حساب‌ها به بیمه سلامت می‌توانند شامل تسهیلات بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند. به گزارش ایرنا، دکتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000