تمام خدمات نازایی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است

اعتمادآنلاین|

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اعلام اینکه تمام خدمات نازایی زیر پوشش بیمه قرار گرفته است، گفت: افراد هر هزینه‌ای در این زمینه از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ انجام داده‌اند، با ارائه صورت حساب‌ها به بیمه سلامت می‌توانند شامل تسهیلات بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، دکتر «امید قادری» افزود: حتی افرادی که تحت پوشش دیگر سازمان های بیمه ای به غیر از بیمه سلامت هستند که خدمات نازایی را پوشش نمی‌دهد، با معرفی به سازمان بیمه سلامت می توانند از تسهیلات این سازمان در این بخش استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون نزدیک به ۸۶۰ میلیون تومان در زمینه نازایی از سوی سازمان بیمه سلامت به متقاضیان پرداخت شده است.

قادری اضافه کرد: در هفته های اخیر ۵۴ هزار نفر دیگر را نیز تحت پوشش بیمه قرار دادیم و خوشبختانه دیگر فرد بیمه نشده ای در استان وجود ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه گفت: بیمه سلامت آماده عقد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات درمان نازایی است و در این حوزه اگر زوجین به بخش خصوصی نیز مراجعه نمایند تا ۶۰ درصد هزینه های درمان را سازمان بیمه سلامت پرداخت خواهد کرد.

۶۰درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت است

بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل، «صندوق کارکنان دولت»، «صندوق روستاییان و عشایر»، «صندوق بیمه همگانی رایگان»، «صندوق ایرانیان» و «صندوق سایر اقشار» زیرپوشش دارد.

اکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

پست بعدی

شغل حتمی گواردیولا؛ اگر وارد دنیای فوتبال نمی‌شد!

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که اگر وارد دنیای فوتبال نمی‌شد، حتماً وارد رشته گلف شده بود. گواردیولای 51 ساله که به عنوان یکی از پرافتخارترین سرمربیان دنیای فوتبال محسوب می‌شود، سال 1981 از طریق آکادمی خیمناستیک مانرسا به دنیای فوتبال وارد شد و سه سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000