سوال و جواب ۹ ساعته از وکیل سابق ترامپ در جلسه کنگره

اعتمادآنلاین|

با تداوم تحقیقات کمیته رسیدگی به حوادث ششم ژانویه سال گذشته، «رودی جولیانی» وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در جلسه‌ای ۹ ساعته سوال و جواب شد.

به گزارش فارس و نوشته نشریه «بیزنس اینسایدر»، جولانی ژانویه سال گذشته (دی ماه) برای حضور در برابر این کمیته و توضیح درباره ادعاهایش در زمینه «تقلب در انتخابات» ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا احضاریه دریافت کرده بود.

بر اساس بیانیه منشر شده از سوی کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا برای رسیدگی به حوادث حمله به کنگره، جولیانی همچنین به «مبادرت برای قانع کردن قانون‌گذاران ایالتی برای اقدام جهت ابطال نتیجه انتخابات» متهم شده است.

طبق احضاریه ارسال شده برای جولیانی، او قرار بود اوایل ماه جاری میلادی در برابر این کمیته حاضر شود اما شرط او برای ضبط فیلم جلسه با مخالفت مواجه شد و در نهایت وکیل سابق ترامپ روز جمعه در جلسه کمیته منتخب حاضر شد و به مدت بیش از ۹ ساعت سوال و جواب شد.

پیش‌تر «تیم مالوی» سخنگوی این کمیته کنگره درباره اهمیت حضور جولیانی در جلسات رسیدگی به حوادث ششم ژانویه گفت: «آقای جولیانی شاهد مهمی در مورد توطئه براندازی دولت محسوب می‌شود و همچنان تحت احضاریه قرار دارد».

پیش از این، «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور سابق آمریکا نیز از حضور در برابر کمیته منتخب کنگره امتناع کرده بود اما نهایتاً ماه گذشته در این جلسات حاضر شد.

قبل از ایوانکا ترامپ، «جرد کوشنر» شوهر وی و دستیار ترامپ نیز در این جلسات حاضر شده بود. در ادامه رسیدگی به حمله به کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد ترامپ نیز در این جلسات شرکت کرد.

پست بعدی

۱۰ بازی نیمه‌تمام تاریخ لیگ برتر

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش ایران ورزشی، حتماً داستانش را می‌دانید. در همین روزنامه امروز چند گزارش و یادداشت در موردش داریم. البته این اولین بازی لیگ برتر نیست که ناتمام مانده. در تاریخ بیش از دو دهه‌ای لیگ برتر چندین و چند بازی به دقیقه نود نرسیده که مرور مهم‌ترین آنها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000