شرارت‌های 2 برادر با انگیزه معروف شدن

اعتمادآنلاین|

2 برادر شرور محله افسریه بعد از دستگیری قدرت‌نمایی و معروف شدن را انگیزه خود از شرارت اعلام کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در پی شکایت چند نفر از اهالی محله افسریه در خصوص ایجاد درگیری و رعب و وحشت توسط دو نفر از اراذل و اوباش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص این افراد برادر هستند و پس از عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت از ترس دستگیری از محل متواری شده‌اند.

زیدی تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضائی و اخذ دستور، تیمی از ماموران پایگاه ششم مخفیگاه متهمان را در حوالی تهرانسر شناسایی کردند و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت موفق به دستگیری هر دو برادر شدند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به کشف سه قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان بیان کرد: این افراد در اظهارت خود دلیل انجام این اعمال مجرمانه را قدرت‌نمایی و شهرت در محل عنوان داشتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

پست بعدی

بلاتکیفی ، صدای بهارستان را هم درآورد / سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی: مجلس انقلابی باید تکلیف دولت را در مذاکرات احیای برجام مشخص کند

ش مه 21 , 2022
عصر ایران نوشت: عباس زاده مشکینی گفت : مجلس باید همان‌طور که با قانون گذاری در آذر سال ۱۳۹۹ تکلیف دولت را در بحث هسته ای و تحریم ها مشخص کرد، تکلیف مذاکرات را مشخص کند… سه راه بیشتر نداریم، یا باید به سمت لغو برجام، یا تثبیت و یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000