نجات کودک 7 ساله از چنگ آدم‌ربایان ۳ میلیاردی

اعتمادآنلاین|

کودک حاجی‌آبادی با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان هرمزگان در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت و به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش تسنیم از بندرعباس، روز چهارشنبه هفته اخیر گزارش یک مورد آدم‌ربایی از مقابل منزل در شهرستان حاجی‌آباد به پلیس این شهرستان ارسال شد.

بلافاصله با اقدامات پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی، کار شناسایی و ردیابی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با حضور در محل وقوع این آدم ربایی مشخص شد یک کودک 7 ساله از مقابل منزل ربوده و مکان نامعلومی منتقل شده است.

پلیس ضمن دادن آرامش به خانواده این کودک از آنان خواست هرگونه تماس از آدم ربایان را به پلیس گزارش دهند، شب چهارشنبه در ساعت 2 بامداد آدم ربایان با پدر کودک تماس گرفته و تقاضای سه میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک می‌کنند که پلیس با انجام امور اطلاعاتی محل اختفای آدم ربایان و محل نگهداری کودک را شناسایی می‌کنند.

بلافاصله با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان ، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان، کودک در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

در همین زمینه سرهنگ عبداللهی فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد به خبرنگاران گفت: با انجام عملیات ستادی و عملیاتی انجام گرفته در شهرستان حاجی‌آباد خوشبختانه کودک ربوده شده در کمتر از 24 ساعت از چنگال چند نفر آدم ربا با هویت معلوم نجات یافت و به آغوش خانواده برگشت.

وی افزود: آدم‌ربایان خواهان دریافت سه میلیارد تومان وجه نقد شده بودند تا در ازای دریافت این مبلغ کودک را آزاد کنند که خوشبختانه بدون انتقال هیچ مبلغی این آدم ربایان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پست بعدی

حمله پیمان اکبری به مربی پیشین تیم ملی والیبال

ش مه 21 , 2022
اعتمادآنلاین| پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در نشست خبری بعد از قهرمانی در باشگاه‌های آسیا به قبول سرمربیگری این تیم اشاره و در پاسخ به این سوال که از پیکان انتظار قهرمانی می‌رفت، گفت: سال ۹۶ به دلایلی از پیکان جدا شدم و آن سال پیکان روی سکوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000