توسعه مبتنی بر آمایش سرزمینی را دنبال می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیات دولت در آذربایجان‌غربی، با حضور در جمع مردم میاندوآب در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده اند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است. این رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی برای ما مسئولیت آور است.

رئیس جمهور عنوان کرد: مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری داشته باشیم.

وی ابراز داشت: تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است.

رئیسی، خاطرنشان کرد: دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد چراکه با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام کار ما در با دولت مبتنی بر عدالت است، گفت: دولت دنبال این است که تصمیم سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.

رئیس جمهور اذعان کرد: در رابطه با مسائل مردم، دنبال توسعه یافتگی مبتنی بر آمایش سرزمینی و برای عموم مردم هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در سطح کشور داریم که باید بر همین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به اشتغالزایی و ایجاد شغل برای جوانان اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان این مسیرها هموار شوند.

رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود چراکه مردم نشان دادند که خدمتگذار را از غیر خدمتگذار تشخیص می دهند.

پست بعدی

چین خواستار گسترش گروه بریکس شد

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر خارجه چین روز پنجشنبه از تمایل این کشور برای گسترش گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس خبر داد. این بلوک اقتصادی در حال حاضر شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است. به گزارش تسنیم، به نقل از راشاتودی، وانگ یی، مشاور دولتی و وزیر امور خارجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000