کارکرد مسکن در روستاها اقتصادی است

اعتمادآنلاین|

محمد خدابخشی، اظهار کرد: مسکن در روستاها کارکرد اقتصادی دارد از خشک‌کردن فراورده‌های میوه‌ای گرفته تا نگهداری دام که همه این موارد نشان‌دهنده کارکرد اقتصادی منازل است پس در طرح‌های روستایی باید رویکرد اقتصادی مدنظر باشد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: مجلس همیشه از بنیاد مسکن حمایت کرده است در آخرین مورد دولت را مکلف کرد ۸ درصد اعتبارات عمرانی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص دهد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از بنیاد مسکن، افزود: در برنامه توسعه کشور و همچنین بودجه سنواتی علاوه بر اعتبارات، حکم‌های قانونی برای تقویت بنیاد مسکن تصویب کرده‌ایم هم‌اکنون بایستی عملکرد بنیاد مسکن را ارزیابی کنیم.

خدابخشی تأکید کرد: اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن ارزشمند است اما طرح هادی در روستاها باید با بررسی و تحولاتی که قرار است رخ دهد نیز مشخص شود، بحث‌های اجتماعی و اقتصادی آن در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: در نظارت‌های میدانی که از روستاها داریم مردم صرف مطالبه آسفالت روستا را ندارند بلکه بحث‌های اقتصادی و اجتماعی برای آن‌ها مهم است و باید نظر اهالی روستا در طرح‌های هادی لحاظ شود.

پست بعدی

توقیف خودرویی با ۲۴۰ کیلومتر سرعت در قزوین

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| سرهنگ حسین تقی‌خانی اظهار کرد: روز گذشته پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ واحد گشت پلیس راه آزادراه «قزوین-رشت» در حین استقرار صبحگاهی وسایل نقلیه به یک دستگاه MVM آریزو که با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در حال حرکت از رشت به قزوین بود، دستور توقیف داد. راننده بدون توجه به فرمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000