توقیف خودرویی با ۲۴۰ کیلومتر سرعت در قزوین

اعتمادآنلاین|

سرهنگ حسین تقی‌خانی اظهار کرد: روز گذشته پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ واحد گشت پلیس راه آزادراه «قزوین-رشت» در حین استقرار صبحگاهی وسایل نقلیه به یک دستگاه MVM آریزو که با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در حال حرکت از رشت به قزوین بود، دستور توقیف داد. راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری و با اعلام واحد گشت، خودرو توسط سایر تیم‌های گشتی حقوقی و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: سرعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل تصادفات علاوه بر اینکه احتمال وقوع تصادف را با از دست رفتن زمان عکس‌العمل راننده و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه افزایش می‌دهد شدت تصادفات را نیز بیشتر می‌کند.

جانشین پلیس راه استان قزوین بیان کرد: تمایل انسان به رانندگی سریع و ماهر فرض کردن خود در رانندگی ۲ عامل ریشه‌ای و رانندگی با سرعت غیرمجاز است؛ در تصادفات شدید افزایش متوسط سرعت به میزان یک کیلومتر، پنج درصد خطر آسیب‌های شدید یا مرگ را افزایش می‌دهد.

پست بعدی

مردم در حرکت بزرگ اقتصادی به دولت کمک کنند

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد طیبی در خطبه های نماز جمعه رشت، حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را ثمره بصیرت و مجاهدت ملت غیور ایران در سایه امدادهای الهی دانست و اظهار کرد: با وحدت و وفاق و همدلی ملت ایران دوران دفاع مقدس را به سرآغازی برای شکست های دشمن و پیروزی های نظام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000