نظارت بر قیمت کالاها از وزارت جهاد کشاورزی به صمت بازگردد

اعتمادآنلاین|

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کنترل هرچه بهتر بر قیمت کالاها در بازار باید نظارت بر این بخش از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت بازگردد.

به گزارش ایسنا، وی افزود:‌ وزارت جهاد کشاورزی نه دسترسی به اطلاعات در مورد اصناف را در اختیار دارد و نه عِدّه و عُدّه لازم را برای کار نظارت بر بازار در اختیار دارد و لذا لازم است نظارت بر بازار به وزارت صمت بازگردد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این نظارت بر بازار و صدور حکم برای متخلفان در زیرمجموعه وزارت بازرگانی که امروز جزیی از وزارت صمت است انجام می‌شد که پس از مدتی بخش نظارت بر بازار به وزارت کشاورزی منتقل شد و صدور حکم برای متخلفان همچنان در وزارت صمت انجام می‌شود.

وی افزود:‌ انتقال کار نظارت بر بازار به وزارت صمت می‌تواند کار کنترل بر بازار را تسهیل کند و این کار با قدرت و قوت بیشتری انجام شود.

پست بعدی

دریا روزهای شنبه و یکشنبه در غرب تنگه هرمز و خلیج فارس مواج است

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد کاملی دیرستانی روز جمعه با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به مدت ۱۴ ساعت از ساعت هفت محلی اظهار داشت: در مدت یادشده پدیده گرد و غبار، کاهش دید افقی و ورزش باد نسبتا" شدید شمال غربی در نقاطی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000