عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری قاتل مسلح

اعتمادآنلاین|

قاتل مسلح که تواسنته بود بعد از ارتکاب جنایت به مدت 7 ماه خودش را از چشم پلیس پنهان نگه دارد سرانجام در عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: اواخر مهرماه سال قبل و در پی قتل مسلحانه جوانی 36 ساله در یکی از مناطق شهرستان خاش، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع‌آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و طی چندین شبانه‌روز تلاش عامل این جنایت را که جوانی 32 ساله بود شناسایی کردند و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل به سرنخ‌هایی از حضور مجدد او در سطح شهرستان به دست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نهایت با تحقیقات انجام شده محل اختفاء متهم فراری در یکی از روستاهای اطراف خاش شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از هفت ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری سلاح آگاه سازند.

پست بعدی

فرمانده کل سپاه : دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده / هر روز بخشی از سیاست دشمن در قبرستان ناکامی دفن می‌شود

ج مه 20 , 2022
فارس نوشت: سردار سلامی گفت: دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است اما در میانه سپهر حماسه‌های جاودان امت اسلام خورشید انقلاب‌ اسلامی در حال درخشش است، این ثمره شهادت است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000