بازی آنلاین پسر، حساب بانکی پدر را خالی کرد

اعتمادآنلاین|

پسر نوجوان برای اینکه بتواند الماس‌های خود را در بازی آنلاین بیشتر کند، حساب پدرش را خالی کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 67 میلیون تومان از حساب وی، پرونده اولیه تشکیل شد.

شاکی در اظهارات خود گفت فردی ناشناس با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی وی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده و مبلغ 67 میلیون تومان از حساب او به سرقت رفته است.

با بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد برداشت غیرمجاز از حساب شاکی به‌صورت خرید از طریق شرکتی که فروش الماس برای اکانت‌های بازی آنلاین دارد صورت گرفته است.

در پی تکمیل تحقیقات و بررسی‌های فنی مشخص شد متهم، پسر شاکی است که از کارت و مشخصات حساب بانکی پدر خود سوءاستفاده کرده است.

متهم با دسترسی به پیامک‌های تلفن همراه پدر، رمز دوم پویای حساب وی را داشته و برای تقویت بازی آنلاین خود برداشت وجه را از حساب پدر خود انجام داده است. با روشن شدن ماجرا پدر از شکایت خود صرف‌نظر و رضایت خود را اعلام کرد.

سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در این رابطه هشدار داد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

پست بعدی

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است. به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۹۳ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000