یک مرجع تقلید: جامعه نباید تصور کند که روحانیون فقط اهل حرف هستند

اعتمادآنلاین|

آیت‌الله العظمی سبحانی بیان کردند: گفتار همراه با عمل موجب اثرگذاری در جامعه دارد؛ جامعه نباید تصور کند که روحانیون فقط اهل حرف هستند.

به گزارش دیده بان ایران؛ مرجع تقلید شیعیان در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی، با بیان اینکه قشر روحانیت از سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی برای حراست از دین در میدان حاضر بوده و شهید داده است، اظهار کردند: کنگره شهدای روحانی باید به شهدای روحانیت در دوره‌های مختلف زمانی توجه داشته باشد.

ایشان با تاکید بر اینکه بسیاری از طلاب دوران دفاع مقدس و انقلاب بدون اینکه نام و یادی از آن‌ها باقی مانده باشد به شهادت رسیدند، اضافه کردند: بسیاری از طلاب روحانی در زندان‌های ساواک به شهادت رسیدند.

مرجع تقلید شیعیان، با بیان اینکه عمل بهترین عامل برای اثبات حقانیت است، گفتند: گفتار همراه با عمل موجب اثرگذاری در جامعه دارد؛ جامعه نباید تصور کند که روحانیون فقط اهل حرف هستند، روحانیت در دوران دفاع مقدس نیز در عرصه عمل ورود و برای اسلام و ایران جان خود را فدا کردند.

پست بعدی

علی دایی: باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلات مردم کرد+ عکس

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000