زنی در امارات به خاطر عمل بینی شوهرش را از دست داد

اعتمادآنلاین|

یک زن عرب ساکن امارات که می‌خواست با انجام عمل زیبایی بینی خود را پیش چشم نامزدش زیباتر کند، بعد از شکست این عمل با برگه طلاق او مواجه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه امارات الیوم در خبری در این باره نوشت، عمل زیبایی کوچک کردن بینی باعث شد هم چهره زن مذکور دچار آسیب‌های دائمی‌ شود و هم شوهرش را از دست بدهد.

این زن که قربانی اشتباه یک پزشک نه‌چندان باتجربه در این زمینه شده است، بر اثر این عمل دچار آسیب‌های دائمی بافت‌های صورت شد، امری که نامزدش را هم بر آن داشت تا حاضر به ادامه روند ازدواج نباشد.

با وجود آنکه این زن با شکایت کردن به دادگاه خواهان ۴۰۰ هزار درهم غرامت شده بود، دادگاه پزشک مورد نظر را فقط به ۵۰ هزار درهم محکوم کرد.

پست بعدی

پیش‌بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین| آیین رونمایی و جشن امضای تاریخ شفاهی وی و کتاب یحیی و همچنین کتاب صوتی همراه در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد. به گزارش ایسنا ، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به اینکه عهد و پیمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000