جاده هراز باز شد/ اعلام تاریخ جدید برای انسداد مجدد

اعتمادآنلاین|

ایمان محرابی‌نیا اظهار کرد: ۲۵ اردیبهشت‌ماه محور هراز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در حد فاصل پارک جنگلی آمل تا پیچ ابتهاج مسدود اعلام شده بود که با توجه به اتمام عملیات جاده‌ای، محور هراز ساعاتی پیش بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از آنجا که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درصدد احداث پل در این محدوده از محور هراز بود و می‌خواست بستر جاده را بشکافد بنابراین مجبور شدیم جاده هراز را از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا امروز مسدود اعلام کنیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه حدود یک ماه آینده مجددا محور هراز با انسداد مقطعی مواجه می‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل عملیات احداث این پل محور هراز از ۲۲ خردادماه تا ۲۵ خردادماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به دلیل اجرای عملیات تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطرآفرین (در کیلومتر یک تا ۶۵) مسدود و تردد از محورهای جایگزین (چالوس و فیروزکوه) انجام می‌شود.

پست بعدی

ایران در انتخابات لبنان دخالت نکرد/ تحریک مردم اشتباه است

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره انتخابات لبنان به سخنرانی پرداخت. به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنان خود پس از سلام و احوالپرسی از تمام کسانی که برای دادن رأی به پای صندوق‌های رأی آمدند، به خصوص بیماران و جانبازان تشکر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000