قیمت لوازم شوینده تغییری نکرده است

اعتمادآنلاین|

ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی برگه ای با عنوان صورتجلسه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر افزایش قیمت ۵۰ تا ۸۰ درصدی انواع شوینده منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در این رابطه بختیار علم بیگی با بیان اینکه نامه منتشر شده تاریخ و شماره ندارد، اظهار کرد: صحبت‌هایی درباره افزایش قیمت مطرح شده، اما هنوز اجرایی نشده است. هیچ کدام از شرکت‌ها تا این لحظه قیمت‌های خود را افزایش نداده‌اند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان در حال تعامل با سازمان حمایت و وزارت صمت برای افزایش قیمت هستند، تصریح کرد: ارقام اعلام شده مبنی بر افزایش ۵۰ تا ۸۰ درصدی لوازم بهداشتی و شوینده صحت ندارد و قیمتهای جدید در صورت موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.

پست بعدی

مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی نیا در تهران برگزار می‌شود

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی نیا از مردم انقلابی تهران دعوت کرد در مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی‌نیا که از طرف بیت ایشان برگزار می شود شرکت کنند. به گزارش ایسنا، محمودی با اشاره به نقش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000