مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی نیا در تهران برگزار می‌شود

اعتمادآنلاین|

سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی نیا از مردم انقلابی تهران دعوت کرد در مراسم بزرگداشت عالم ربانی فاطمی‌نیا که از طرف بیت ایشان برگزار می شود شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، محمودی با اشاره به نقش ارزشمند فاطمی نیا در در نشر معارف دینی و جاذبه خطابه های ایشان برای طالبان معرفت تجلیل از مقام علمی و روحانی ایشان را یک وظیفه دانست.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تقدیر از مردم انقلابی به خاطر شرکت در مراسم وداع ، تشییع و تدفین ایشان افزود: مراسم بزرگداشت این معلم اخلاق روز پنجشنبه ٢٩ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ١٧ الی ١٩ در مدرسه عالی شهید مطهری تهران از طرف بیت ایشان برگزار خواهد شد و یقینا مردم تهران با حضور در این مراسم نسبت به مقام علم و روحانیت ادای احترام خواهند کرد.

پست بعدی

آماده‌باش نمایشگاه کتاب برای پنجشنبه و جمعه

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| علی‌ رمضانی، قائم مقام و سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هفتمین نشست خبری از نشست‌های روزانه این رویداد فرهنگی که امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در سالن یاس مصلای تهران برگزار شد، درباره حجم بالای تخفیف‌های نامتعارف کتاب در نمایشگاه اظهار کرد: به ناشران توصیه می‌کنیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000