متلاشی شدن ۲ باند سرقت منزل در بوشهر

اعتمادآنلاین|

سرهنگ ابراهیم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: دو گروه ( سه نفره ) از سارقان منزل قبل از تعطیلات عید فطر وارد شهر بوشهر شدند که ماموران کلانتری 11 باغ زهرا با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی هر 6 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه با همکاری مأموران پلیس آگاهی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به 4 فقره سرقت طلاجات منزل اعتراف کردند که در همین رابطه پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پست بعدی

گروکشی سیاسی از عادلانه‌سازی یارانه‌ها دور از جوانمردی است

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی در مورد بیانیه حزب اتحاد ملت در انتقاد به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت: هر زمانی که اصلاحات اقتصادی آن هم از نوع اصلاح ساختاری اتفاق می‌افتد، طبیعی است که تبعات آن گریبانگیر مردم خواهد شد، اینکه این دولت جرات و شهامت داشت که دست به این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000