دستگیری سارقان خشن کمتر از 72 ساعت در اهواز

اعتمادآنلاین|

سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خشن توسط سارقان مسلح از خانمی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به اینکه انتشار این کلیپ در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم خوب استان خوزستان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مقادیری طلا و زیور آلات از مال باخته سرقت شده است، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی کمتر از 72 ساعت دو نفر از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات منسجم پس از دو ساعت درگیری مسلحانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح و یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز به خصوص سرقت از خانمی که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده اعتراف کردند.

صالحی تاکید کرد: ان‌شاءالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی با سارقان به‌خصوص سارقان خشن شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

پست بعدی

رئیسی : آیین‌نامه‌های پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری ، سریع‌تر اجرایی شود

چ مه 18 , 2022
ایرنا نوشت : رئیس جمهور گفت: افزایش آمار ازدواج و کاهش نرخ طلاق از برنامه‌های مهم استانی است که به باید صورت ملی و منطقه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000