“پلن B” کره جنوبی و آمریکا برای کره شمالی

اعتمادآنلاین|

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه و در میانه نگرانی از احتمال انجام آزمایش اتمی یا پرتاب موشک بالستیک از سوی کره شمالی، به سئول می‌رود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، معاون اول دفتر امنیت ملی ریاست جمهوری کره جنوبی گفت: در حال حاضر، ما در حال ارزیابی فعالیت‌های کره شمالی هستیم اما آمادگی برای پرتاب یک موشک بالستیک از سوی کره شمالی به نظر قریب الوقوع است.

وی ادامه اد: در صورتی که اقدامی تحریک آمیز از سوی کره شمالی در جریان سفر سه روزه بایدن صورت گیرد، ما نیز آماده انجام پلن B هستیم و به این ترتیب، روسای جمهوری آمریکا و کره جنوبی به سرعت وارد عمل شده و سیستم کنترل موقعیت دفاعی مشترک کره جنوبی-ایالات متحده را به دست می‌گیرند و وارد عمل می‌شوند.

یون سوک یول و بایدن، روسای جمهوری کره جنوبی و آمریکا قرار است در این سفر سه روزه با محوریت موضوعات امنیتی و اقتصادی، دیدار کنند.

پست بعدی

قانون جمعیت باید به طور کامل و جامع اجرا شود

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نخستین نشست ستاد ملی جمعیت ضمن تشکر از تلاش‌ها و گزارش‌های ارایه شده دستگاه‌های مسئول در اجرای «قانون جمعیت و تعالی خانواده»، گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند طبق مصوبات قانونی اقدامات خود را در راستای عملیاتی کردن این قانون انجام دهند و گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000