مگر قرار نبود کالاها با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد؟/ این شوک تورمی را چگونه توجیه کنیم

اعتمادآنلاین|

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: قدردان نظام، وحدت و امنیتی هستیم که حاصل خون شهدا است و به احدی اجازه نمی دهیم از این وحدت سوءاستفاده کند اما مگر قرار نبود براساس مصوبه مجلس، اصلاح ساختار اقتصادی موجب کوچک شدن سبد غذایی موردنیاز خانوار نشود و اقلام با کالابرگ و با قیمت شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: این شوک تورمی را چگونه توجیه کنیم مبادا صندلی سبز باعث شود فراموش کنیم هرچه داریم از مردمی است که امروز سفره هایش کوچک و کوچکتر شده است، مردمی که بسیار بسیار جلوتر از ما پاسدار خون شهدا بوده اند.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: ربا یعنی محاربه با خدا و نظام بانکی ما فساد اندر فساد اندر فساد است و انتظار داشتیم و داریم در دولت انقلابی برنامه مشخصی برای اصلاح نظام بانکی ارائه شود و کماکان این انتظار را از شما داریم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: منطقه سیستان و بلوچستان پایین ترین شاخص راه روستایی را دارد و راه های منطقه قتلگاه مردم شده و نیازمند نگاه ویژه مسئولین است. مردم را ناامید نکنید.

سعیدی گفت: آقای وزیر آموزش و پرورش از همین تریبون بارها از مظلومیت تاریخی معلمین خرید خدمات گفتم کاش یکبار پای درد و دل این عزیزان می نشستید و می دیدید چگونه شأن انسانی و حقوقی این عزیزان خدشه دار شده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر توسعه سواحل مکران تاکید کرده اند، توسعه این مناطق توسعه یک جغرافیا نیست این توسعه باید در ارتقاء شاخص های انسانی نیز اتفاق بیفتد و اما علیرغم همه خدمات بی بدیل نظام شاخص های انسانی در این منطقه فاصله نجومی با بخش های دیگر کشور دارد و امیدواریم رئیس جمهور انقلابی برای توسعه همه جانبه سواحل مکران تدبیر داشته باشد و فراموش نکنیم مردمان هر منطقه برای توسعه در اولیت هستند.

پست بعدی

۲۸۸ ابتلا و ۸ فوتی؛ آخرین آمار کرونا در کشور

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۲۸۸ نفر به کرونا مبتلا شدند و هشت نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند. به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز( ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000