اعتراضاتی که در معدود شهرهایی صورت گرفت با درایت نیروی انتظامی ناکام ماند

اعتمادآنلاین|

روزنامه جوان نوشت: باگذشت یک هفته از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و همراهی مردم با انجام آن، ضرورت اهتمام ملی برای اجرای موفق آن بیش‌ازپیش آشکارشده است.

آنچه در فرایند اجرایی این طرح اهمیت دارد، نقش مردم در همراهی با دولت و کمک به تحقق آن است، به همین دلیل است که از روزهای قبل از آغاز اجرای طرح و به‌ویژه پس از کلید خوردن آن، جنگ روانی گسترده‌ای از سوی رسانه‌های بیگانه و معاندین و بعضاً مخالفان داخلی دولت برای دامن زدن به اعتراض‌های مردمی در مخالفت با این طرح و کشاندن مردم به خیابان‌ها و تبدیل اعتراضات به آشوب و اغتشاش آغاز گردید که البته با هوشیاری مردم ناکام ماند.

تجربه نشان داده است که اجرای این‌گونه طرح‌ها در همه کشورها، ممکن است در مقطعی افزایش مشکلات اقتصادی برای بخشی از مردم را در پی داشته باشد، اما دستاوردهای ناشی از اجرای آن در رشد و توسعه اقتصادی و افزایش رفاه عمومی تحمل دشواری‌ها را آسان‌تر کرده است؛ و به همین دلیل است که قاطبه مردم ایران با آگاهی از این امر و به‌رغم فراخوان‌های گسترده دشمنان با آنان همراهی نکرده و در معدود شهرهایی نیز که اجتماعات چندنفره اعتراضی شکل گرفت، با درایت مردم و مدارای هوشمندانه نیروهای انتظامی و امنیتی که در جای خود قابل‌تقدیر است دشمنان نظام را ناکام گذاشته و شکست دیگری را بر سردمداران نظام سلطه تحمیل کردند؛ و این واقعیتی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران است که در بزنگاه‌های حساس تاریخ انقلاب چه در دوران جنگ تحمیلی که ده‌ها هزار شهید دادند و چه در تحولات بعدازآن به‌ویژه در همین دوران تحریم‌های اقتصادی خوش درخشیدند.

پست بعدی

چرا رابعه اسکویی در «مستوران» شبیه جادوگران شد؟/ عکس

چ مه 18 , 2022
ایسنا نوشت: رابعه اسکویی می‌گوید موفقیت احتمالی نقشش را در «مستوران»، پس از پخش، مدیون طراح لباس و گریم این سریال است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000