غرق شدن دومین شناور در خلیج فارس/ 7 خدمه نجات پیدا کردند

اعتمادآنلاین|

محمد قاسمی غروب امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در اعلام اضطرار موتور لنجی باری حامل ۷ سرنشین به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر دیر، مبنی بر آبگرفتگی و احتمال غرق در ۱۷ مایلی دیر در مسیر گناوه به دبی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به موقعیت وقوع حادثه اعزام شد.

به گزارش فارس، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: شناور ناجی ۱۸ در ساعت ۱۲:۰۰ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد شناور دچار آبگرفتگی شده و احتمال نجات آن بوسیله یدک کش وجود دارد. برهمین اساس یدک کش نجف برای عملیات یدک‌کشی اعزام شد. ناجی ۱۸ در ساعت ۱۳:۰۰ اعلام کرد موتورلنج غرق و تمامی نفرات را نجات داده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام عملیات نجات، شناور‌های اعزامی به سمت پایگاه‌شان بازگشتند.

صبح امروز نیز یک فروند لنج باری در هشت مایلی شرق جزیره خارگ که از دبی عازم بندر گناوه بود به دلیل آب گرفتگی غرق شد که با اعزام به موقع مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ 6 خدمه شناور تجاری آن نجات یافتند.

پست بعدی

جنگ علیه منطقه، جنگ فکری و اعتقادی است

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| بشار اسد یک هیات پارلمانی موریتانی به ریاست المصطفی صهیب رئیس کمیته دوستی پارلمانی موریتانی سوریه در مجلس موریتانی را به حضور پذیرفت. به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با این هیات ضمن تأکید بر نقش ملت‌ها در حفظ ثبات منطقه گفت: جنگ علیه منطقه، جنگ فکری و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000