مدارس استان تهران چهارشنبه تعطیل است/ ادارات تعطیل نیست

اعتمادآنلاین|

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس استان تهران در همه مقاطع برای فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

عابد ملکی اظهار کرد: کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران لحظاتی پیش تشکیل جلسه داد و با توجه به بررسی کارشناسی و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلودگی هوا و ورود توده جدید گرد و غبار، تصمیم‌گیری شد فردا مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تعطیل باشد.

او تاکید کرد: در صورت افزایش پیش‌بینی‌نشده گرد و غبار برای تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد و در ساعات ابتدایی صبح اطلاع‌رسانی انجام می‌شود. در هر صورت همانند امروز که ادارات تعطیل بودند، بانک‌ها و بورس فعالیت خود را انجام خواهد داد.

پست بعدی

تقویت صادرات مجدد و ترانزیت بین ایران و عمان

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| نشست تجاری ایران و عمان با حضور علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و هیات همراه و رییس اتاق بازرگانی عمان و بخش خصوصی این کشور در اتاق بازرگانی مسقط برگزار شد. به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، پیمان‌پاک در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000