ادامه خیزش گرد و خاک تا فردا در شمال، شرق و مرکز اصفهان

اعتمادآنلاین|

​منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار داشت: به علت شرایط گرد و غبار ناشی از فعالیت کانون‌های گرد و غبار کشور عراق و ادامه وضعیت گرد و غبار در شمال استان بر اساس مصوبه کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نایین و خور و بیابانک در نوبت بعدازظهر امروز و نوبت‌های صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه تعطیل اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه در راستای کاهش آلودگی فعالیت معادن و واحدهای تولید آجر و گچ و کلیه فعالیت‌هایی که منجر به ایجاد گرد و غبار در مناطق تحت تأثیر خواهد شد، ممنوع است، افزود: توصیه‌های بهداشتی به گروه‌های آسیب‌پذیر توسط مراکز بهداشتی با اعمال نظارت لازم بر مصوبات توسط اداره حفاظت محیط زیست انجام شد.

شیشه فروش بیان کرد: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک،کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی تا اواخر روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان به خصوص نیمه شمالی، شرقی و مناطق مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد خودرویی و افزایش شاخص آلودگی هوا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی در ترددهای جاده‌ای، اجتناب از فعالیت کوهنوردی، استحکام بخشی به سازه‌های موقت و ناپایدار المان‌های شهری و جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی در برابر تندباد، رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی در برابر گرد و خاک توصیه می‌شود.

شیشه فروش با تأکید بر اینکه کلیه عوامل امدادی در مناطق تحت تأثیر در حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد:فعالیت‌هایی که منجر به تشدید گرد و خاک می‌شود، ممنوع است.

پست بعدی

نخستین سفر فرمانده سازمان تروریستی سنتکام به تل آویو

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع رسانه‌ای عصر سه شنبه به وقت تهران از سفر فرمانده سازمان تروریستی سنتکام به فلسطین اشغالی خبر دادند. به گزارش فارس، به نوشته روزنامه «جروزالم پست» ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده جدید تروریست‌های سنتکام در غرب آسیا روز سه شنبه وارد فلسطین اشغالی شد. این نخست سفر وی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000