چرا زحمات دادکان را نادیده می‌گیریم؟

اعتمادآنلاین|

به نام خدا

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

برنامه معرفی چهره های برتر یکصدساله گذشته ورزش ایران را در شبکه ورزش سیما دیدم و بسیار متأسف شدم. این سوالات در ذهنم پدید آمد که چرا شخصیت شاخصی همچون جناب آقای دکتر محمد حسین دادکان حضور نداشتند!؟ حتی به عنوان یک مدعو!؟ آیا شایسته نبود از ایشان که تنها رئیس فدراسیون تاریخ فوتبال ایران هستند که موفق به دریافت نشان ملی لیاقت و مدیریت از رئیس جمهور وقت شدند، تجلیل به عمل آید؟

آیا پسندیده نبود، از آقای دکتر دادکان با ١٢ سال سابقه بازیگری در عرصه فوتبال باشگاهی و ملی بدون دریافت حتی یک کارت زرد، تقدیر به عمل آید؟ آیا نباید از دکتر دادکان به عنوان تنها ایرانی که مقاله علمی ایشان در زمینه کرامپ عضلانی در مرکز بین المللی ژائوهاولانژ سوئیس، موفق به دریافت رتبه برتر شد، یاد شود؟ آیا نباید از ایشان که بیش از ٤٠ سال سابقه حضور به عنوان استاد و مدیر ارشد در دانشگاه را دارد و دارنده نشان ویژه دانشگاه شهید بهشتی است، تقدیر به عمل آید؟

آیا نباید از دکتر دادکان که تنها رئیس فدراسیون فوتبال در تاریخ فوتبال کشور که موفق به دریافت نشان نقره AFC اند تقدیر بعمل آید؟

برگزارکنندگان محترم برنامه،

آیا شما می دانستید تیم ملی فوتبال ایران در دوران مدیریت ایشان عنوان پانزدهم رنکینگ فیفا، سوم جام ملت های آسیا در سال ٢٠٠٤ و قهرمانی بازیهای آسیایی بوسان در سال ٢٠٠٢ و حضور در جام جهانی 2006 آلمان و… را کسب کرده است؟

چرا باید زحمات آقای دکتر دادکان که شخصیتی محبوب و مردمی هستند و اعتبار ایشان در جامعه را می توان در نظرسنجی برنامه نود در سال ١٣٨٨ که در عصر فضای مجازی حاضر چندین برابر شده است نادیده گرفت، حتی به عنوان یک مدعو در مراسم!؟

وااسفا به کسانی که دنبال ایجاد فضای خودی و غیرخودی در ورزش کشور هستند، وااسفا…

پست بعدی

دیدار سفیر ایران در دمشق با سفیر یمن

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در صفحه توییتر خود اعلام کرد که عبدالله صبری، سفیر یمن در سوریه با مهدی سبحانی، سفیر کشورمان در سوریه دیدار و دو طرف درخصوص آخرین تحولات یمن و منطقه رایزنی کردند. به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، این دیدار در سفارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000