سفر تایید شده گزارشگر ویژه سازمان به ایران در بی خبری محض!

اعتمادآنلاین|

گزارشگر ویژه سازمان ملل برای بررسی آثار منفی اقدامات قهری یک جانبه که برای آن آمده ایران که ببیند تحریم های آمریکا علیه ایران، چه تاثیری روی کشورمان داشته است.

به گزارش هفت صبح، دیروز سخنگوی وزارت خارجه نخستین مقام رسمی بود که این سفر را تایید کرد و گفت: خانم دوهان ایران است و تا پس فردا در ایران ملاقات هایش را انجام میدهد.

ایشان براساس درخواست خودش و برنامه خودش ملاقات هایش را انجام میدهد و فکر می کنم روز چهارشنبه جمع بندی سفرش را به رسانه ها اعلام خواهد کرد. از ۲۰۱۴ که گزارشگر ویژه با حمایت قاطع ایران برای ایجاد چنین گزارشگری همراه بود تلاش کردیم همواره کمک کنیم که گزارش های حقیقی از نتایج تاسف بار اقدامات قهرآمیز بر علیه کشورها در بیاید.

خانم دوهان، متولد سال ۱۹۷۹ یعنی سال انقلاب ایران و اهل بلاروس است و در ۲۵ مارس ۲۰۲۰ یعنی حدودا دو سال پیش به این سمت منصوب شده است.

او پیش از این استاد حقوق بین الملل در دانشگاه دولتی بلاروس و مدیر مرکز تحقیقات صلح بوده است.

پست بعدی

گزارش کشف حجاب در خودرو ملزم به داشتن سند تصویری شد

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار حاجیان، سخنگوی فراجا بیان کرد: طرح ناظر پلیس نیز در همین راستاست، افرادی که در خودروهایشان کشف حجاب کرده و تردد در شهر داشته باشند پلاک خودرو به عنوان موضوع کشف حجاب ثبت می‌شود. به گزارش برنا، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی درباره ایرادات طرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000