جزئیات جدیدی از دستگیری دو جاسوس فرانسوی در ایران + ویدیو

اعتمادآنلاین|

صبح امروز جزئیات جدیدی از دستگیری دو جاسوس فرانسوی در ایران که با شکل دهی به اعتراضات صنفی و انحراف آن قصد ناامنی و ایجاد آشوب در کشور را داشتند، منتشر شد.

به گزارش فارس، این فیلم در ادامه آمده است:

وزارت اطلاعات 21 اردیبهشت ماه با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت دو فرد اروپایی سازمان دهنده آشوب و بی نظمی خبر داده بود.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمدهه بود که دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شده‌اند.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، دو عنصر اصلی، از اتباع یک کشور اروپایی و سازماندهی شده توسط سرویس‌های جاسوسی، از متخصصین حرفه‌ای در زمینه‌ی ایجاد شورش و بی‌ثباتی هستند که سال‌ها در چندین کشور هدف، تجربه اجرای چنین سناریو‌هایی را به مأمورین محلی خود آموزش داده بودند.

پست بعدی

ماریوپل اوکراین سقوط کرد+ جزییات

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| ارتش اوکراین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که فرایند تخلیه تمام نیروهای باقیمانده در آخرین پایگاه‌شان در بندر محاصره‌شده ماریوپل در حال انجام است؛ بدین ترتیب پس از ماه‌ها بمباران، کنترل این شهر در اختیار روسیه قرار می‌گیرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این روند تخلیه احتمالاً […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000