ارزان‌سرای تلگرامی، کلاهبردار از آب درآمد

اعتمادآنلاین|

فردی کلاهبردار که با راه‌اندازی کانال تلگرامی از طریق فیشینگ حساب شهروندان را خالی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ حمیدرضا سلطان آبادی، رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه و اظهار داشت هنگام خرید از فروشگاه ارزان‌سرای تلگرامی برای واریز وجه به درگاه بانکی هدایت شدم و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، حسابم خالی شد.

این مقام انتظامی افزود : پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام اقدامات فنی و مهندسی در نهایت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر جرمش شد؛ اما در مواجهه با مستندات جمع آوری شده لب به اعتراف گشود و گفت با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام به تبلیغات اجناسی در قالب ارزان‌سرا کرده و خریداران را با استفاده از لینک به صفحات درگاه های جعلی بانکی هدایت می‌کردم.

سلطان آبادی به شهروندان توصیه کرد: به تبلیغات فریبنده انتشار یافته در فضای مجازی توجه نکنید. از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کرده و قابلیت پیامک حساب‌های بانکی خود را فعال کنید تا از انجام هر تراکنش بانکی، سریع مطلع شده و بتوانید به‌ موقع بررسی و پیگیری کنید.

پست بعدی

بسته کمک 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین در سنا تصویب شد

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| بسته کمک‌ مالی ۴۰ میلیارد دلاری جدید ایالات متحده به اوکراین که اخیراً در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمده بود، روز گذشته (دوشنبه) با ۸۱ رأی موافق در مقابل ۱۱ رأی مخالف در سنا به تصویب درآمد. به گزارش فارس، خبرگزاری روسی «تاس» در این خصوص گزارش کرد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000