بسته کمک 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین در سنا تصویب شد

اعتمادآنلاین|

بسته کمک‌ مالی ۴۰ میلیارد دلاری جدید ایالات متحده به اوکراین که اخیراً در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمده بود، روز گذشته (دوشنبه) با ۸۱ رأی موافق در مقابل ۱۱ رأی مخالف در سنا به تصویب درآمد.

به گزارش فارس، خبرگزاری روسی «تاس» در این خصوص گزارش کرد، ۸۱ سناتور آمریکایی به بسته کمک ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین رأی مثبت دادند و ۱۱ نفر با آن مخالفت کردند بنابراین زمان تخصیص داده شده به بحث درباره این بسته به ۳۰ ساعت محدود شده است و آنطور که انتظار می‌رود روز ۱۸ می (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) در رأی‌گیری نهایی سنا، اکثر سناتورها از این بسته حمایت خواهند کرد و در نتیجه پس از آن «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند آن را امضا و به قانون تبدیل کند.

هفته گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ارائه کمک‌های بیشتر واشنگتن به اوکراین را به تصویب درآورد و تمامی دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا و اکثر جمهوری‌خواهان این مجلس از آن حمایت کردند و ۵۷ نماینده جمهوری‌خواه نیز با آن مخالفت کردند.

پست بعدی

وزیر دفاع ترامپ افشا کرد / بحران تصمیم گیری در کاخ سفید پس از سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری توسط سپاه

س مه 17 , 2022
فارس نوشت: وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی از کشمکش‌ها در دولت دونالد ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال‌هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000