«تصور» لیلا حاتمی در تدارک اکران

اعتمادآنلاین|

پخش فیلم سینمایی «تصور» به کارگردانی علی بهراد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که به عنوان یکی از ۷ فیلم بلند در بخش مسابقه هفته منتقدین جشنواره کن به نمایش گذاشته می‌شود، به «خانه فیلم» رسید.

به گزارش ایسنا، فیلم «تصور» با نام انگلیسی (Imagine) نخستین ساخته بلند علی بهراد و یک فیلم جاده‌ای است که در تهران فیلمبرداری شده و نخستین تجربه حضور سینمای ایران در بخش جنبی هفته منتقدین در ۲۰ سال اخیر است.

طبق اعلام جشنواره کن، «تصور» دو نمایش در روزهای ۲۳ و ۲۴ می (۲ و ۳ خرداد) از ساعت ۸:۳۰ در سالن «اسپیس میرامار» خواهد داشت. لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«خانه فیلم» این روزها فیلم پرفروش «انفرادی» را در حال اکران دارد و به زودی مقدمات نمایش «تصور» را در ایران فراهم می کند.

پست بعدی

پیشنهاد پرداخت وام ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی وام خرید مسکن برای شهر تهران

د مه 16 , 2022
اعتمادآنلاین| رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهاد پرداخت وام ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی وام خرید مسکن برای شهر تهران خبر داد. به گزارش تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کنفرانس خبری با وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت ارمنستان از برنامه ریزی برای بازار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000