اعتراض کیهان به صداوسیما/ برنامه‌های مورد قبول و تایید مردم انقلابی تولید کند

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان نوشت:

شاهد تحول در سطح مدیریتی شبکه‌های تلویزیونی سراسری و تخصصی رسانه ملی بودیم. امید می‌رود که در آینده نزدیک شاهد تولید و پخش برنامه‌هایی با کیفیت و انقلابی از این شبکه‌ها باشیم.

شبکه‌های سراسری یک و دو، شبکه چهار سیما، و همچنین شبکه‌های تخصصی مثل آموزش‌، قرآن و معارف و امید از جمله شبکه‌های تلویزیونی بودند که در گام اول در مسیر تحول نو در سازمان صداوسیما قرار گرفتند.

بایستی مدیران شبکه‌های تلویزیونی به این موضوع دقت لازم را بکنند که برای جذب مخاطب بیشتر و کشاندن بیننده‌ تلویزیونی پای برنامه‌ها نیاز است که ابتدا به مطالبات مردم از سازمان صداوسیما توجه کنند.

برنامه‌هایی را برای پخش از آنتن تهیه و تولید کنند که مورد قبول و تایید مردم انقلابی باشد و این امر می‌طلبد که فضایی در صداوسیما شکل گیرد که برنامه‌سازان جوان و انقلابی و همچنین نیروهای با تجربه دلسوز انقلاب در این فضا وارد شوند و با مشارکت و همراهی مردم در تحول جدید سازمان صداوسیما سهیم و مشارکت داشته باشند.

پست بعدی

انتقاد رهبر کره شمالی از کمبود دارو در این کشور در شرایط کرونا

د مه 16 , 2022
اعتمادآنلاین| کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نشست کمیته سیاسی حزب کارگران کره از مقامات این کشور بابت کمبود دارو در شرایط گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد کرد. به گزارش فارس و براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ به نقل از رسانه‌های دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000