رزمایش غیرمنتظره نیروی دریایی رژیم صهیونیستی

اعتمادآنلاین|

منابع خبری صهیونیستی غروب یکشنبه به وقت تهران از رزمایش غیر منتظره نیروی دریایی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

​به گزارش فارس، به نوشته روزنامه «جروزالم پست» نیروی دریایی اسرائیل روز یکشنبه در ادامه رزمایش بزرگ موسوم به «ارابه‌های آتش» که یک ماه است در جریان است، رزمایش غیر منتظره دریایی برگزار کرد.

به عنوان بخشی از این رزمایش، مقام‌های ناظر نظامی ارتش رژیم موقت صهیونیستی قصد دارند توانایی نیروی دریایی را برای تغییر از شکل معمول به حالت اضطراری و مقابله با موقعیت‌های اضطراری را بررسی ‌کنند.

حرکت فعال نیروها و شناورهای نیروی دریایی رژیم اسرائیل در طول این رزمایش و همچنین صدای انفجار محسوس خواهد بود. به دلایل امنیتی، به جزئیات بیشتری از این رزمایش اشاره نشده است.

این روزنامه در گزارشی دیگر نگرانی خود را از موشک‌های جدید کروز دریایی حزب الله لبنان ابراز کرد و نوشت، خطر واقعی سلاح‌های جدید حزب الله این است که برخی از آنها ارتقا یافته‌اند یا از فناوری جدیدی استفاده می‌کنند.

جروزالم پست نوشت، ویدئویی از حزب الله در فضای مجازی پخش شده نشان می‌دهد این گروه دارای چند مهمات جدید در زرادخانه همیشه در حال گسترش خود است.

بر اساس این گزارش، در طول این سال‌ها، حزب الله بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک و راکت ذخیره کرده است. با این حال، خطر واقعی این سلاح‌ها این است که برخی از آنها ارتقا یافته اند یا از فناوری جدیدی استفاده می‌کنند. ویدئویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، ظاهراً نمایی از یک موشک کروز ضد کشتی «ابومهدی» را نشان می‌دهد.

یکی از حساب‌های توییتری در این زمینه نوشت: «ویدئوی جدید حزب‌الله موشک‌های کروز ضد کشتی ابومهدی نشان می‌دهد. این بدان معناست که ایران حزب‌الله را با طولانی‌ترین برد خود (بر اساس گزارش‌ها ۱۰۰۰ کیلومتر) مسلح کرده است.»

به نوشته این روزنامه، این مورد مهم است زیرا اگر معلوم شود که این موشک کروز ابومهدی است، برد آن تقریباً ۱۰۰۰ کیلومتر است، بنابراین می‌تواند سکوهای گازی در منطقه، نه تنها اسرائیل را تهدید کند.

پست بعدی

حالا وقتش نیست! / برای تمجید دولت فعلی راهی بهتر از تخریب دولت قبلی وجود ندارد ؟

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین نوشت : «اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها» به همان نسبت که در دولت حسن روحانی کاری «مذموم» و ناشی از «بی تدبیری» بود! در این دولت «ناجی اقتصاد» و در راستای «عدالت محوری» است. از یک هفته پیش که آزادسازی قیمت‌ها آغاز شد؛ اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها «افتخار» دولت سیزدهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000