قالیباف: در بحث خانواده نباید به قانون جوانی جمعیت محدود شویم

اعتمادآنلاین|

امیرحسین بانکی‌پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت هفته جمعیت و به دعوت رئیس مجلس و به منظور تقدیر از اعضای کمیسیون مشترک جوانی جمعیت ظهر امروز نشست مشترکی بین اعضای کمیسیون و رئیس مجلس برگزار شد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این جلسه‌ای که دبیر ستاد جمعیت نیز در آن حضور داشت در اجرای قانون جوانی جمعیت و نظارت بر حسن اجرای آن تأکید شد.

رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای کمیسیون در این جلسه پیشنهاد کردند که کمیسیون ویژه‌ای در مجلس تشکیل شود و پیگیری‌ها درباره موضوع خانواده و جمعیت از جمله نظارت بر حسن اجرای قانون جوانی جمعیت را در دستور کار داشته باشد.

بانکی‌پور خاطرنشان کرد: در این جلسه دبیر ستاد جمعیت نیز بر توجه به بحث خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت تأکید کرد.

وی افزود: در این جلسه همچنین رئیس مجلس تأکید کرد که در بحث خانواده نباید به قانون جوانی جمعیت محدود شوید و باید روی ابعاد مختلف در این بخش در مجلس کار شود.

پست بعدی

برای تمجید دولت فعلی راهی بهتر از تخریب دولت قبلی وجود دارد؛ حالا وقتش نیست!

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| «اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها» به همان نسبت که در دولت حسن روحانی کاری «مذموم» و ناشی از «بی تدبیری» بود! در این دولت «ناجی اقتصاد» و در راستای «عدالت محوری» است. از یک هفته پیش که آزادسازی قیمت‌ها آغاز شد؛ اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها «افتخار» دولت سیزدهم نام گرفت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000