بررسی شکایت خانوارهای معترض به عدم دریافت یارانه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اعتمادآنلاین|

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه آقای پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها حضور داشت.

به گزارش فارس، وی افزود: در این جلسه بحث و بررسی های لازم در رابطه با اصلاحات یارانه ها و همچنین پرداخت یارانه کمک معیشتی به خانوارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همچنین با دستور رئیس جمهور مقرر شد به خانوارهایی که یارانه واریز نشده است و اعتراض دارند مبلغ یارانه به صورت مسدود شده به حساب این خانوارها واریز شده تا بعد از رسیدگی به شکایت آنها این مبالغ برای خانوار آزاد شود.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: دستور بعدی کمیسیون بررسی طرحی بود که تا ۵ % از طرح هایی که در حال تکمیل شدن هستند سازمان‌های دولتی مکلف شوند در راستای مسئولیت های اجتماعی یا خدمات منطقه ای مبالغ آن را پرداخت کنند.

پست بعدی

شهرام ناظری: خوانندگان سنتی ما جرات نکردند به شاهنامه و فردوسی نزدیک شوند

ی مه 15 , 2022
امروز ۲۵ اردیبهشت و روز فردوسی است؛ به همین مناسبت، گفت‌وگوی شهرام ناظری با خبرآنلاین را که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ منتشر شده، باز نشر کرده‌ایم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000