بررسی طرح تشکیل شرکت پالایش و پتروشیمی در کمیسیون انرژی مجلس

اعتمادآنلاین|

​مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: طرح تشکیل شرکت پالایش و پتروشیمی که از ادغام بخش پالایشی شرکت ملی پالایش و پخش به شرکت پتروشیمی ایجاد می‌شود در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: طراحان این طرح معتقدند درصورت تشکیل شرکت مذکور، بهره‌وری و ارزش‌افزوده بیشتری برای کشور ایجاد خواهد شد اما با وجود برگزاری جلسات متعدد، دولت و وزارت نفت با آن مخالف هستند.

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد تا جلسات بررسی بیشتری برای بررسی طرح تشکیل شرکت پالایش و پتروشیمی برگزار شود و طراحان طرح استدلال‌های خود را مطرح کنند.

پست بعدی

"راور" کرمان لرزید

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند. به گزارش ایسنا، مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۱.۴۸ درجه عرض شمالی و ۵۶.۷۸ درجه طول شرقی ثبت شده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000