عاملین نزاع جمعی در سرخاب ساوجبلاغ بازداشت شدند

اعتمادآنلاین|

محمد امین عبدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، در جمع اصحاب رسانه، در خصوص تصاویری منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مسلحانه و نزاع خیابانی که در شهرستان ساوجبلاغ اتفاق افتاده بود، گفت: عاملین و شرکت کنندگان در این نزاع خیابانی در روز جاری و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت با دستور قضایی از سوی پلیس بازداشت شدند.

​به گزارش فارس، وی افزود: علت این درگیری اختلافات شخصی بیان شده، لکن ابعاد و زوایای دیگر آن در حال بررسی است و بازسازی صحنه جرم با دستور قضایی صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: اینکه حفظ و صیانت از نظم و امنیت عمومی به عنوان خط قرمز و یکی از رسالت‌های قوه قضائیه و پلیس همواره یکی از مهم ترین اهداف دادگستری شهرستان ساوجبلاغ محسوب می‌شود.

وی افزود: در همین راستا بر روند رسیدگی به این قبیل از جرائم نیز در قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرائم خاص دادگستری کل استان که ماموریت پیگیری و نظارت بر روند رسیدگی به پرونده های خاص سطح استان از ابتدای تشکیل پرونده تا پایان اجرای حکم را دارد، رصد دقیق خواهد شد و با برهم زنندگان آسایش مردم که نظم و امنیت آحاد جامعه را خدشه دار می کنند با جدیت، قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌شود.

پست بعدی

ترکیه متحد بسیار ارزشمند ناتو است

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر خارجه اسلواکی روز یکشنبه گفت که مطمئن است راه حلی برای رسیدگی به نگرانی‌های ترکیه در مورد پیشنهادات عضویت فنلاند و سوئد در ناتو پیدا خواهد شد. به گزارش فارس، به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «ایوان کورچوک» وزیر خارجه اسلواکی در بدو ورود به نشست غیررسمی وزرای خارجه ناتو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000