۳۳۴ تن برنج احتکاری به دستور دادستان تهران وارد شبکه توزیع شد

اعتمادآنلاین|

پس از اعلام یکی از نهادهای امنیتی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی از اقلام و کالاهای اساسی تنظیم بازاری متعلق به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در پایتخت، به دادستانی تهران، این مقام قضایی دستور فوری صادر کرد.

به گزارش فارس، به نقل از رسانه دادگستری استان تهران، پس از اعلام گزارش موضوع به دادستانی تهران، فورا دستور پلمب انبار مذکور تا زمان بررسی دقیق ماجرا، از سوی سرپرست دادسرای ناحیه ۳۲ «جرایم اقتصادی» صادر شد.

با مشخص شدن احتکاری بودن کالاهای مذکور، با دستور مقام قضایی، انبار مورد اشاره فک پلمب و اقلام مکشوفه، وارد شبکه توزیع شد.

بر اساس برآورد اولیه حدود ۳۱۰ تن برنج هندی تنظیم بازاری، ۲۴ تن برنج ایرانی، ۱۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن سرخ کردنی، ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ماکارونی ۷۰۰ گرمی رشته‌ای و یک تن برنج پاکستانی تنظیم بازاری در این انبار احتکار شده بود.

پست بعدی

متهمان سرقت مقرون به آزار البرزی را شناسایی کنید

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| روابط عمومی دادگستری استان البرز، طی اعلامیه ای، تصاویر سه متهم که پیش از این با محاسن به دلیل سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد با دستور قاضی شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج جهت شناسایی شکات منتشر شده بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000