انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در عدن در جنوب یمن

اعتمادآنلاین|

​به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهر عدن واقع در جنوب یمن (به عنوان مرکز دولت وابسته به ریاض) ظهر امروز (یکشنبه) شاهد انفجار شدیدی بود که هنوز از میزان تلفات احتمالی گزارشی در دست نیست.

به نوشته منابع خبری یمنی، این انفجار در منطقه «المعلا» و در مقابل ساختمان پلیس رخ داد. برخی منابع نوشته‌اند که «صالح علی الدرجانی» رئیس ستاد مشترک گروه «شورای انتقالی جنوب» از این انفجار جان سالم به در برده است.

انفجار خودروی بمب‌گذاری در یمن

انفجار خودروی بمب‌گذاری در یمن

برخی منابع نیز نوشتن که سرهنگ «قاسم البحیری» رئیس سازمان اطلاعات دولت مستعفی از سوی شبه‌نظامیان شورای انتقالی در مسیرز تعز به عدن ربوده شده است. هنوز منابع رسمی به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

تنش و درگیری میان شبه‌نظامیان شورای انتقالی که داعیه جدایی از یمن را دارند با نظامیان دولت مستعفی از ابتدای جنگ، پای ثابت بحران یمن بوده و در مراحلی به درگیری‌های خونین و طولانی منجر شده است.

ناظران این درگیری‌ها را دعوای قدرت میان ریاض و ابوظبی می‌دانند، به شکلی که شورای انتقالی گوش به فرمان امارات بوده و دولت مستعفی نیز جز اجرای اوامر سعودی‌ها، اختیاری از خود ندارد.

هفته گذشته نیز افراد مسلح شورای انتقالی به روی نیروهای سعودی در نقطه «حبیق» واقع در ورودی شهر «حدیبو» مرکز اداری سقطری آتش گشودند.

پست بعدی

جنگ دوم قره باغ به بخشی از تاریخ ما مبدل شد

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاحیه فرودگاهی در ترکیه گفت که جنگ دوم قره باغ تاریخ معمول و باشکوه این کشور است. ​به گزارش فارس، به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمنیا» «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در این زمینه گفت: «از اولین ساعات جنگ تا آخرین روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000