کلاهبرداری 500 میلیونی با رسید تقلبی

اعتمادآنلاین|

دو مجرم حرفه‌ای با تهیه رسید واریز تقلبی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 151 یافت‌آباد و اعلام سرقت و کلاهبرداری با شیوه خرید اجناس و ارائه رسید تقلبی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت و ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهمان شناسایی شد، افزود: متهمان روز گذشته مجددا برای خرید اسباب‌بازی به یکی دیگر از فروشگاه‌های محله یافت‌آباد مراجعه کردند که این بار موقع تحویل رسید تقلبی دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 32 و 37 ساله در تحقیقات اولیه به سرقت و کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی اعتراف کردند و تاکنون 4 نفر از مالباختگان شناسایی شده و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را تا کنون 500 میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پست بعدی

مرگ ۵۳۰۰ نفر بر اثر اعتیاد در ۱۴۰۰

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| آمار تلفات سوءمصرف مواد در سال ۱۴۰۰ با رشد ۱۵.۲ درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه بود و اعتیاد در این سال پنج هزار و ۳۴۲ نفر را به کام مرگ کشاند. به گزارش ایسناو بر اساس این گزارش در سال گذشته استان های تهران با یکهزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000