ملک و خانه افراد جزو ملاک‌های دهک‌بندی نیست

اعتمادآنلاین|

حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معیار دهک‌بندی مجموعه‌ای از متغیرهای اقتصادی و مالی همچون؛ خودرو، گردش مالی و سودهای بانکی است و ملک و خانه افراد جزو ملاک‌های دهک‌بندی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برای دهک‌بندی کل گردش مالی خانواده را در نظر می‌گیریم و درآمد فرزندان خانواده که شاغل هستند و درآمد دارند، ملاک است.

در ارتباط با ارز ۴۲۰۰ تومانی با بی‌عدالتی شدید روبه رو بودیم در جریان ارز ۴۲۰۰ تومانی ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم برداشت می‌شد چون بخشی از آن در جیب دلال‌ها، قاچاقچیان، خارجی‌ها، تولید کننده خارجی می‌رفت.

وزیر کار افزود: هر ماه که اصلاح نظام یارانه‌ای دیرتر اتفاق میفتاد، ۳۸ میلیارد به بیت‌المال ضرر وارد می‌شد.

همه کسانی که مشمول یارانه هستند به شرط اینکه اعتراضشان بررسی شود، حقشان محفوظ است، این پول در حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها وجود دارد و برای افراد مشمول واریز می‌شود. حتی اگر دو ماه دیگر هم مشخص شود که افرادی ذی حق بوده اند، یارانه این دوماه افراد واریز می‌شود.

پست بعدی

مجلس از سوت زنی فساد به خصوص در بازار بورس حمایت می کند

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضا صباغیان، نماینده بافق و مهریز در مجلس با اشاره به اهمیت موضوع سوت زنی فساد گفت: سوت زنی فساد کار بسیار خوبی است که در اکثر کشورها انجام می شود. این کار به معنای نظارت مردمی است منتها باید با تشویق همراه باشد. به گزارش ایسنا، این عضو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000