شکایت از بیمار کرونایی به اتهام قتل با عطسه کردن

اعتمادآنلاین|

مردی میانسال با مراجعه به دادسرای جنایی تهران شکایتی عجیب را مطرح کرد و مدعی شد یک بیمار کرونایی با عطسه کردن باعث مرگ پدرش شده است. این مرد خواستار پیگرد قانونی مرد بیمار به اتهام قتل شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، مرد میانسال بعد از حضور در داسرای جنایی تهران درباره علت شکایت خود گفت پدر 80 ساله‌اش از طریق یکی از دوستانش به کرونا مبتلا شد و جان باخت. این مرد توضیح داد: پدرم برای پیشگیری از کرونا خیلی مراقبت می‌کرد. او وضع مالی خوبی داشت اما با یکی از دوستانش دچار اختلاف مالی شده بود تا این‌که یک روز برای صحبت در این‌باره به خانه دوستش رفت. بعد از آن پدرم بیمار شد و وقتی او را به بیمارستان بردیم فهمیدیم کرونا گرفته است. او بعد از چند روز فوت شد.

مرد شاکی ادامه داد:این اتفاق فرودین سال گذشته رخ داد و در آن زمان ما شکایتی مطرح نکردیم تا اینکه اخیرا فهمیدم دوست پدرم در حالی که به کرونا مبتلا بود به عمد روی صورت او عطسه کرد. این مرد با اینکه می‌دانست کرونا دارد وقتی پدرم به خانه‌اش رفت به عمد ماسکش را برداشت و در نهایت باعث مرگ پدرم شد. ما از او به اتهام قتل شکایت داریم.

این شکایت در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاده و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.

پست بعدی

برای هادی خانیکی؛ از اعتدال‌ورزی شخصیتی تا باور به عرصه عمومی

ی مه 15 , 2022
چند ویژگی برجسته دکتر هادی خانیکی که از حیث نظری قابل تحلیل است و می توان ارزیابی روانشناختی نیز در این زمینه ارائه کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000