واکنش حماس به اقدام آلمان در ممنوع کردن برنامه‌های سالگرد نکبت

اعتمادآنلاین|

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس امروز (شنبه) این ممنوعیت را به منزله مصادره حق مردم فلسطین در احیای سالگرد نکبت و بیرون کردن اجباری آنها از روستاها و شهرهایشان دانست تا روایت گری که حقیقت وجهه زشت اشغالگر صهیونیستی را برملا می‌کند، مخفی نگه دارد و در این راستا تلاش شود تا مسأله آوارگان که شاهد اصلی بر یکی از بزرگترین عملیات پاکسازی نژادی ملت ما است، غایب جلوه داده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صفا، القانوع تاکید کرد: مردم ما در تمامی مکان‌های حضور خود حق احیای سالگرد نکبت در تمامی کشورهای جهان را دارند، این حقی است که عرف‌ها و قوانین بین المللی آن را تضمین کرده‌اند تا نظرشان را بیان کنند و حق خودشان برای بازگشت به سرزمینشان را که از آنجا به زور بیرون رانده شدند، مطالبه کنند. مصادره این حق به منزله نقض شدید آزادی بیان است، آزادی بیانی که غرب ادعای آن را می‌کند اما سیاست دوگانه‌ای در قبال مسأله عادلانه ما اتخاذ می‌کند.

پست بعدی

سفیر قطر، میهمان ویژه امروز نمایشگاه کتاب تهران

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سفیر قطر که کشورش مهمان ویژه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، از این نمایشگاه دیدن کرد. به گزارش فارس، به گزارش توانا، «محمد حمد سعد الفهید» سفیر قطر در ایران، بعدازظهر امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد. امسال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000