خلیج فارس تا چهارشنبه مواج است

اعتمادآنلاین|

پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی تا اوایل وقت فردا (یکشنبه) است، بنابراین طی این مدت سواحل استان در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود از اواخر وقت دوشنبه، به طور مجدد، به سرعت وزش بادهای شمالی افزوده شود که این بادها تا روز چهارشنبه تداوم دارد.

مساعدی یادآور شد: طی این مدت با تداوم، علاوه بر خیزش گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان و احتمال نفوذ گردوغبار از مناطق همجوار به استان، دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط با باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر و به تدریج از فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۵۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۲ و مد دوم ساعت ۲۰:۱۹ خواهد بود.

پست بعدی

فلسطین از موشک «قاسم سلیمانی» رونمایی کرد+ عکس

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| پس از گذشت یکسال از نبرد ۱۲ روزه «شمشیر قدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین موسوم به «سریا القدس» برای نخستین بار امروز (شنبه) تصاویری از جزئیات موشک «القاسم» منتشر کرد. به گزارش شفقنا؛ در فیلم منتشر شده، سریا القدس به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000