روزانه چقدرکالای اساسی وارد بازار می شود

اعتمادآنلاین|

محمد قربانی امروز در برنامه میز اقتصاد اعلام کرد: روزانه 3 هزار تن روغن از طریق 25 کارخانه به بازار عرضه می‌شود و این بیش از نیاز روزانه کشور است.

​به گزارش فارس، وی همچنین از عرضه روزانه 6700 تن مرغ گرم، 1500 مرغ منجمد، 30 تن شیر، 3 هزار تن تخم مرغ، 300 تن گوشت قرمز و 60 تن شکر به بازار خبر داد و گفت: همه اینها بیش از میزانی که است که روزانه مردم مصرف می‌کنند.

وی در پاسخ به دلیل کمبود اقلامی مانند روغن و تخم مرغ در برخی فروشگاه‌ها گفت: اشکال در توزیع این اقلام است و به زودی مشکل برطرف می‌شود.

قربانی تأکید کرد: تامین و تولید به اندازه کافی است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره اختلالی که برای عرضه تخم مرغ به وجود آمده گفت: هنوز مرغداران تولیدشان با نهاده‌ای است که با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده بنابراین آنها باید هرچه زودتر به بازار تزریق کنند.

پیش از این امراللهی مدیرکل بازرسی کالاهای اساسی اعلام کرد که برخی شرکت‌ها پول خرید تخم مرغ را‌‌‌‌‌‌‌‌ به اتحادیه‌ها نداده‌اند و علت اختلال در عرضه همین بوده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه از تزریق صد هزار تن برنج به بازار خبر داد و گفت: این اقدام در جهت کاهش قیمت‌های بازار انجام شده است.

پست بعدی

طرح انگلیس برای اخراج 90 هزار کارمند دولتی

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| اخیرا بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کابینه این کشور دستور داده است تا هزینه‌ کارمندان دولتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ با هدف کاهش مخارج دولت به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، بر همین اساس دولت این کشور می‌خواهد 90 هزار نفر از کارمندان دولتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000