طرح انگلیس برای اخراج 90 هزار کارمند دولتی

اعتمادآنلاین|

اخیرا بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کابینه این کشور دستور داده است تا هزینه‌ کارمندان دولتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ با هدف کاهش مخارج دولت به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، بر همین اساس دولت این کشور می‌خواهد 90 هزار نفر از کارمندان دولتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ اخراج کند.

جانسون طی مصاحبه‌ای با دیلی میل گفته؛ کاهش هزینه‌ها ناشی از اخراج این تعداد از کارمندان باعث ایجاد منابع مالی بیشتر می‌شود که می‌تواند صرف امور عمومی بشود.

وی گفته بود؛ ما باید هزینه‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهیم تا هزینه‌های زندگی پایین بیاید.

هر پوندی که دولت از جیب مالیات‌دهندگان خرج می‌کند، پولی است که آنها می‌توانند بر اساس اولویت‌های خود و برای زندگی خود خرج کنند.

جانسون به وزرای دولت دستور داده تا طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌ طی یک ماه برای کاهش کارمندان آماده کنند.

فایننشیال تایمز در ماه دسامبر گزارش داده بود که دولت انگلیس قصد دارد تا 49 هزار نفر از کارمندان دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌ اخراج کند. حالا این رقم به 90 هزار نفر افزایش یافته و گفته می‌شود باید صرفه‌جویی 3.5 میلیارد پوندی معادل 4 میلیارد دلاری در سال برای دولت انگلیس خواهد شد.

پست بعدی

پیوستن شما به ناتو اشتباه است

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری فنلاند امروز (شنبه) اعلام کرد که سائولی نینیستو، رئیس جمهور فنلاند به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که چقدر وضعیت امنیتی برای فنلاند به صورت ریشه‌ای تغییر کرده است و این کشور طی روزهای آتی تصمیمی را درخصوص پیوستن به ناتو اتخاذ خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000